Mijn diensten
Laat je business groeien!
Websites & e-commerce
Van een snelle onepager tot een webshop die écht converteert: ik ontwerp en ontwikkel responsieve, snelle en eenvoudig te beheren websites (WordPress, Shopify, Headless of een ander CMS/platform naar jouw keuze). We vertrekken vanuit jouw doelen, maken je boodschap helder en bouwen daarna een duidelijk design dat vertrouwen wekt en aanzet tot actie, met een gebruiksvriendelijke navigatie.
UX/UI Design & Design System
Om duidelijke, toegankelijke en consistente interfaces te bieden, analyseer ik de gebruikerservaring, maak ik interactieve wireframes en prototypes, test ik deze en bouw ik een Design System gebaseerd op jouw visuele identiteit. Herbruikbaar en schaalbaar op elk schermformaat, zo’n Design System versnelt de creatie van toekomstige pagina’s en garandeert grafische consistentie.
Pssstt :) Heb je al een website en wil je een UX & UI-audit om die te verbeteren?
Dan ben je hier ook aan het juiste adres!
Logo & visuele identiteit
Een herkenbaar logo en een volledige visuele identiteit zodat je overal opvalt — online én in print.
k onderzoek je positionering, waarden en doelen, en bouw een coherente en duurzame identiteit: kleurenpalet, typografie, beeldstijl/illustraties, gebruik op sociale media, templates en een brand guide. We werken in stappen (moodboards, verschillende pistes, iteraties…), met leesbaarheidstests (zwart/wit, klein formaat, mobiel gebruik) om helderheid en impact van je nieuwe imago te garanderen.
Grafisch ontwerp & print/digitale dragers
Affiches, flyers, brochures, visitekaartjes, kakemonos/point-of-sale materiaal, webbanners en visuals voor social media: ik ontwerp impactvolle, duidelijke en consistente communicatiemiddelen die de aandacht trekken en je boodschap helder overbrengen — zowel online als offline.
Op zoek naar inspiratie?
Packaging & winkelontwerp
Een verpakking die meteen opvalt en winkelmateriaal (POS, kakemonos, shelf talkers) dat de aandacht trekt vanaf het eerste moment. Ik ontwerp verpakkingen en POS die trouw blijven aan je merk en aangepast zijn aan de technische beperkingen van drukwerk en retail.